Miradmrky ıphone 7 var canım garantisine 14 ay kaldı yeni aldım ama degiştircem bende x düşünüyorum kutusu kulaklığı şarj aleti daha sıfır jelatinli eski şarj aletimi kullandım çünkü 😂
iki üç adette kılıf verebilirim yanında en ufak bir çiziği kırığı dahi yok kırılmaz camda takılı gold renk 😂😂
4.500 düşünürsen tabiii