Anneler merhaba, geçtiğimiz haftalarda acile gittik ve orada ki doktor bıngıldağın hala açık olduğunu d vitamini yeteri kadar vermediğimi söyledi. (kızım 16 ay 12 günlük bu arada) Ama ben ocean kullanıyorum ve fıs fısı var onu sıkıyorum dedim fıs fıs başlıkta sıkarken yarısı boruda kalıyor zaten 5 damla olarak ver hem sana sorsam onu 2 3 aydır kullanıyorsundur onun kullanım süresi 30 gündür dedi ama asla veremiyorum sağa sola dökülüyor. Kendi doktoruda görevden ayrıldı ona da soramıyorum sadece bunu sormak için doktora da gidemiyorum. Siz nasıl veriyorsunuz var mı çözümü bana yardımcı olur musunuz