Merhaba arkadaşlar kızımın doğduğundan beri özel hastaneye muayeneye götürüyordum son 2 ay da üst üste zam gelince başa çıkamaz olduk. Adana olup bana özel veya devlette veya şehir hastanesine de çocuk doktoru önerebilecek Olan var mı ? Özel hastane için olanlar muayene ücretini de yazarsa çok sevinirim 🙏