50 günlük bebeğimi eşim pusetten düşürdü🤦♀️ Ben 3 saat takip ettim bir şeyi olmadığı için götürmedim. Ama eşim suçluluk duygusuyla götürelim diye tutturdu. Gittik 1 saat sürdü hastaneye girmemiz. Ettimi 4 saat zaten 4 saat önemliydi şükür bir şey olmadı. Yine girdik doktora 5 saat doktoru bekledik ettimi 9 saat. Tabi bebeği emzirmiyor uyutmuyorum ben yinede. En son 7-8 saat olunca mama verip uyumasına müsade ettim. Doktor kontrol etti her şey yolundaydı. Yani boşuna gitmiştik. Saatlerce boşuna hastanede bekledik. Yurtdışında yaşadığım için hastanede saatlerce bekliyoruz. Kendiniz takibi yapın. Kusma,ateş,haraketlerinde anormallik,aşırı ağlma,kanama yoksa 4 saat uyutmayın yedirmeyin bekleyin. Allahın izniyle bir şey yok demektir.