Kizannesiiii valla var cok cok işe yaradi hemen kullan tre %0,05 krem içeriginde emdirirken kullanmayiz yaziyor lakin 3 ayri doktorada sordum 1 i dermatoloji uzmaniydi. Kremi kullanicam ama emzirirken kullanmayin yaziyor miktari ne olmali diye normalde gun icinde 3 kere kullanilmasi lazim ben 1 kere ve cok cok azcicik surdum tam çatlak ustune bole kalem inceliginde gibi hemende ustumu kapatmadim ki zaten azcik suruom kremi kiyafet emmesin diye .oneririm