Merhaba arkadaşlar dün akşam saat 7 gibi oğlumla sitenin parkına indik elinden tutup gezdiriyordum o sırada parkta olan çocuklar bankta oturuyordu sonra banka hamile bir kedi geldi oturdu çocuklar yanındaydı tanıyorlardı kediyi ama büyük ihtimal sokak kedisiydi oğlumda ayakta kediye doğru gitti sağ eliyle kedinin derisini tuttu ben hemen elini çektim kedide ağzını açtı ama sol eline bir zarar verdimi göremedim sonra orda salıncakta oğlunu sallayan bir kadın eli hemen kızardı beyaz tenli hassas ondandır dedi bende kadına siz gördünüzmü ısırdımı dedim yok belki Patisiyle vurmuştur dedi ben korktum tabi hemen ellerine baktım birşey yok içim rahat etmedi 5 dk sonra aldım eve çıkardım sabunla suyla yıkadım kolonya sıktım ama elinde bir kızarıklık göremedim sadece bir parantez gibi iz vardı ama çok dikkatli bakınca anlaşılıyordu eşime söyledim işten geldi baktı bişey göremedi ben sürekli ellerini flaşlı inceliyorum ışıkla ama psikolojik sanırım bir çok az küçüçücük çizgi şeklinde deri soyulması gördüm eşim saçmalama yok bişey eğer ısırsa tırmalasa ağlardı çocuk dedi ağlamadı hiç ama anne olmak böyle bişey sanırım korkuyorum ya bişey yaptıysa diye siz olsanız benim yerimde bu durumda ne yapardınız cevaplar için çok teşekkür ederim 😔