Samsai Kızlar bebeğim 3.5 aylık sezeryanla doğum yaptım ameliyatım sıkıntılı geçmişti iyileşme sürecim de öyle daha şimdiye kadar bir kere birliktelik yaşadım onda da geri çekildi eşim. Hamile olabilir miyim acaba ondan mı regl olmadım?
pogacayanakk Samsai bir an önce gidip beta verin içiniz rahat olsun eğer hamileyseniz tehlikeli olabilir. Bende sezaryen yaptım 3 ay önce bende adet olmadım daha
Wanderlust Samsai olabilir adet gormeye basladiniz mi hemen? Doktorum 40in ciktigi gibi korunmalisin cocuk dusunmuyorsan demisti emzirme ve adet gormeme hamile kalmayi engellemiyor
Samsai QueenMommm sizin aklınıza hiç gelmedi mi acaba diye 🤣 benim geçen aklıma geldi rüyamda görünce 🤣 burdada bi postta herkes yazmış hamile kaldom vs diye. Ürperdim valla
Wanderlust Samsai 1 yila kdar gormeyebilirisniz ben 11.ayda olmustum ama dedigim gibi adet gormeseniz de hamile kalabilirisniz cocuk dusunmuyorsaniz korunun kazaya mahal vermemek adina
Ebru3535 Samsai emzirmeye güvenmeyin bebeğim 20 aylık emiyor hamile olduğumu öğrendim şansa bırakmayın
Samsai Ebru3535 yok güvenmiyorum geri çekilme bi yöntem değilmiş ama nadem daha gsrsntili korunacağız mecbur. Allah bağışlasın bebrpiniz büyümüş ne güzel birlikte büyürler
Meryemmasal Ya bende 4.5 ay önce doğum yaptım eşim geri çekilerek korunuyor midem falan bulanıyor düzenli olarak adet görüyorum ama korkuyorum açıkçası rabbim hayırlısını versin ama zamanında inşallah