Güzel annelerimiz merhabalar, perşembe akşamı doğum yaptım cumartesi günü çıkış yapacakken bebeğimin kanında enfeksiyon olduğu ve yenidogan küvezine alınması gerektiği söylendi .Antibiyotik tedavisine başlatıldı,çok üzgünüm ve her şeye ağlıyorum .Göğüslerim de top top şiş ne yapacağım bilmiyorum lütfen yardım edin başına gelen var mı, süreç nasıl ilerliyor?