Eşimin ailesi yüzünden eve geldiğimiz gün banyo yaptırdık
Sivasta yaşıyoruz bizim evde yazları aşırı soğuk oluyor biz bile bazen üşüyoruz neyse çocuğı banyo yaptırdılar banyo ve oda ısınmadan sonra çocuğum hapşurmaya başladı falan balgam birikmiş boğazında sürekli hırlıyo doktor ciğerlerine inmemiş ama 2 saate bir serum fizyolojik yap dedi bu seferde burnu yara olur gibi oldu yokmu balgamın başka çaresi ya