Selam kızlar. Bebeğim saçlarını ne yazık ki ihtiyar heyetinin ısrarlarıyla kestirmek zorunda kaldım. Kazıt gür çıkar diye diye gına geldi kazıttık. Bu noktadan bildiriyorum işe de yaradı hani gür ve kalın telli saçları çıktı. Ama şimdi sepsert ya ben bu saçları nasıl yumuşatacam bir Allah’ın kulu bi akıl versin nolur 😂