Yagiz1616 bende araştırıyorum alıcam adidasın var içime baya sindi patik gibi ayakkabı tabanı yok ağırlık yapacak bişeyde yok o sebeple , doktorumuz ağır ve tabanı şekilli olan ayakkabıları Önermedi yürümeye başlamadan ayakkabı tavsiye etmiyorum demişti ama benim içim rahat etmedi çıplak ayakla olmasına