Benim bebeğim atopik ilk doğduğunda bebek yağı falan kullanmistim çok daha kotu oldu cilti. Sonra Bioderma atoderme geçtik krem sampuan olarak şimdi yumuşacık oldu cildi. Başka hiçbir şey kullanma dedi dr. Sıcaklarla birlikte arada boynunda egzamalari tekrarliyor onun icin tabi ilaç kullanıyoruz.