Arkadaslar nasıl kesicez bu beslenmeyi ya benim vicdanım el vermedi dün gece🥹 13 aylık bebegim. 1 kere emmeye uyanıyor bebegim, saat 2 gibi. Dün gecede uyandı önce su verdim icti. Sonra geri yattı ama gözleri acık bekledi 5 dk boyunca bosluga baktı. Sonra me me me diyip kucagıma gelmek istedi, kucagıma aldım meme uyuyor annecim sabah emicez dedim gögsümü kapattım omzuma yattı. Sonra yataga yatırdım yine yattı uzun uzun bosluga baktı asla uyumadı sonra yine kucagıma gelmek istedi mememe diye yine anlattım yine kapadık memeyi.💆🏼♀️ Bu sefer yataga oturdu bana bakıp mememi işaret etmeye basladı🤣 annecim sabah emicez meme uyuyor dedim ammmaann bir dudak büzdü ic cekmeye basladı tam agladı aglayacak bende dayanamadım emzirdim emerken uyudu.. cok duygusal yaklastı ya aglamadı vs ama icime oturdu🙄 belki kucagıma alıp biraz pışpışlasaydım uyuyacaktı ama uyku sersemi bende kalkamadım yataktan bir türlü. Beslenmeyi kesen anneler kaç gün sürdü bu bitirme süreci acaba? Su verin diyorlar ama bu sefer suya alısmaz mı yine uyanmaz mı?