753475 Hanımlar merhaba kızım bir türlü biberon tutmuyor ve çok zayıfladı bu aralar biraz destek olarak mama vermek istiyorum memeyi kesicem çünkü yaramıyor ona demek kı sizce formül mamayı bardakla versem olur mu
Banu43 753475 bende burda bekliyim bizimkide biberonu kabul etmiyor biberon alacagim oneri olarak lansinoh ve suluk tavsiye ettiler burdaki arkadaslar onlardan almayi düşünüyorum
plakayerli 753475 içerse olur neden olmasın siz de dikkat edersiniz azar azar verirsiniz ama az da olsa emsin neden memeyi kesiyorsunuz ki hem meme hem mama gitseniz
Metehann12 valla benim oğlumda da iki ay sürdü biberon ve kaşık reddi bardakla verdim siringayla verdim bı şekilde verdim ise yaradı erkenden de bardakla içmeyi öğrendi