Lykia Karam doğumdan sonra benimde ayak parmaklarımda oldu çorap bile giyemiyordum denize girdim tatilde sanırım tuzlu su iyi geldi ve kendiliğinden geçti
Ilkem0909 Karam kurusoganı Ocak’ta az pişir kabukla falan bıraz yumuşasın tam ortadan kes parmağına sar ıkıngunde geçer bıde Karamerhem var onu sür
Annesirintugceuzun Karam Ocağınızın üstüne soğan koyun bir parça. Ocağın üstünde biraz durduktan sonra dolama olan parmağınıza sarın. Birkaç defa tekrar edin. İltihabı akıtacak ve iyileşeceksiniz. Benim de el parmaklarımda oluyordu. 🤷🏻♀️
Lykia Karam o zaman denize giden bir yakınından rica edip büyük bir şişeye deniz suyu doldurmasını isteyebilirsin bir kaç gün ayaklarını deniz suyunda beklettikten sonra bence işe yarayacaktır şimdiden geçmiş olsun canım
tgbmhr ben sürekli tırnagımn kenarnı koparırdım dolama olurdu annem lokum sarardı sabaha bişey kalmasdı 👍🏻