Arkadaşlar merhaba, 2 aylık bebeğim var doğduğundan beri sütüm yeterli değil sarılık olduktan sonra mama desteklemeye başladık. Doktor sütünü sağ hem artar hemde sağdığını verirsin dedi ancak Her iki göğsümden toplam 30-40 ccden fazla çıkmıyor. Çok uzun süre emzirmemişsem max 50-60 cc. Sizlerin de böyle mi? Forumda 120cclerden bahsedenler var nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum sütü artırabilecek herşeyi yaptım. Kilosu iyi gittiği için mamayı bırakabilirsin dedi ama emzirdikten sonra asla doyma belirtisi göstermiyor. Sizce 2 ay mamayı bırakmak için çok mu geç? Sizin sağdığınız miktarlar nasıl?