Merhaba kızlar. Sizlere bir sorum olacak ; Hamile kalmak istiyorum da zaten yumurtlama günümdeyim. Nasıl soru soracağımi da açıklayacağımi da bilemiyorum. cümle haline getiremiyorum daha doğrusu 😀 Umarim sorumu anlarsınız tabi bende anlatabilirim inş. Şöyle ki diyelim ki bu akşam ilişki yaşadım eşimle ve hamilelik oluşmaya başladı. Testte ne zaman çıkar hamileliğin?