Olmazbebek 5 ay oldu sezeryan doğum yapalı ayy karnım resmen kapkaraydı göbek deliğim karnım o kadar felaketti ki anlatamam kir sanıp bir gün banyo da öyle bir keseledim ki derilerim soyulmuştu resmen dikiş yerlerim acımıştı ama gene geçmemişti o zaman artık yavaş yavaş zamanla kararması geçti tamamen eski halini hala almadı ama