Betul00 Bestlack kullandim ilk dogum yaptigim siralar . Baya sutum oldu ben memnun kaldim tavsiye ederim.. Mahinursmr
Simaymirayannesi Dut kurusu alıp kaynatıp ıcsene damla alcagına dua edersın bı kasık senın dunyalar kadar sutunu arttırır
Sunay Bestlak kullandım sımdı bile arada alırım kullanırım hemen farkeder cok şükür bu arada 7 aylık olduk keske ilk dogum yaptıgım zaman alaymısım...
Mahinursmr Sunay benimde kızım 9 aylık katı gıdaya geçtiğinde beri sanki azalmış gibi geliyor sütüm bir deneyeyim bende 😊
liyosunannesi23 Mahinursmr galactago kullanıyorum memnunum ama bikac gün kullanamadım hemen azaldı sütüm tekrar başladım