Kızlar yardım bebegim 1 yaşta surekli mız mız gazlı bebekti alışkanlık haline geldi hiç durmadam mız mız kucakta mız mız yemek yerken mız mız altın değiştir mız mız uyukuya dalaken mız mız eşim yusek seste Altay şımarma diye seslenince susuyor ama ben boyle yuksek sese alışmasını istemiyorum tatlı sesle anlatmak istiyorum sizde durumlar nasıl ? Bebeginize kızdıgınız oluyor mı ?