umutsuzanne_34 2 ay önce aldığım hayatimdaki pişmanlığım yünlü halım çok tüy döküyor evde siyah birşey giyemiyoruz ayaklarımızın altına bile yapışıyor nasıl kesecek bu tüy dökmeyi tarakla taradim yıkamaya verdim daha ne yapim ki bilemiyorum
burjuvaanne umutsuzanne_34 annemlerinde ananemlerinde ayniydi sizin gibi taradilar sanayi tipi supurge getirdiler yikattilar ettiler eylediler 5 senenin sonunda dokmuyor artik 😂 masallah halida nasilsa okadar dokulmeye kellesmedi
[silindi] umutsuzanne_34 en az 5 defa yıkamaya gidip gelmesi lazım + siz de evde arada bir ıslak havluyla silmelisiniz tecrübeyle sabit
Anneko umutsuzanne_34 benimki yünlü de değil ipek bambu muymuş neymiş 3 sene önce aldım kaç kez yıkamaya verdim kaç kez taradım halı fırçası ile taradım ama yok bana mısın demiyor kızım emeklemeye başladı yere koyunca çocuğun elleri hep halı tüyü oluyordu en sonunda kaldırdım ne yapacağım bilmiyorum çokta para verdim ama bende çare bulamadım
umutsuzanne_34 Bendenizsirine Evet ama alırken adam bu öyle değil tüyleri atma yapmaz demişti 3 bin lira verdim bide içim yanıyor tüy dökünce 😀
umutsuzanne_34 burjuvaanne pişmanlık resmen ne umutlarla almıştım her gün süpürüp tarıyorum kendi saçımı o kadar taramamisimdir
umutsuzanne_34 [silindi] ıslak havlu mu deneyeyim onu da el bebek gül bebek bakıyorum resmen halıya ya moralim bozuluyor
[silindi] umutsuzanne_34 evet canım benimki de sabah süpürsem akşama doğru yumak yumak birikirdi tekrar. Havada uçuşur koltuklara yapışırdı bende ek gıda sürecinden faydalanıp aaa kirlenmiş diyip gönderdim her seferinde. Tabi öyle kolay kolay da çıkmıyor bende arada bir ıslak havlu veya halı fırçasıyla sildim sanırım 5-6 defa gitti halı yıkamaya da biraz rahatladım artık silmiyorum kendiliğinden kalkmıyor tüyler biraz daha iyi durumda
umutsuzanne_34 [silindi] ugrastiriyormus makinayı tıkıyormuş bayramdan sonra yine veriyim yıkamaya o zamana kadar havlu ile silerim bebeğim yunleri ağzına atıyor bide sıkıntı çok ya almak isteyen varsa bu posttan sonra vazgeçmesi lazim😂
[silindi] umutsuzanne_34 aynen öyle benim de oğlum emeklerken hep kaşı kirpiğine bile gidiyordu tüyler saçları uzundu hep halı tüyü olmuştu geçen yaz😥 neyseki azaldı artık
[silindi] umutsuzanne_34 sırf bu yüzden halılarımın modası geçse bile asla yeni halı almam diyorum eziyet resmen 😂 ama seninkinin modelini merak ettim
2735 umutsuzanne_34 valla canım benimde alalım 6 ay oldu 3 kez yikattim o da merinostan aldım akrilik en iyisi dediler . Şuan katladim evin ortasında duruyor artık çocuğum ağzından yzunden çıkıyor . Bıktım artık eşim sinirlendi çöpe atacam diye kaldırdım duruyor . Napcam bilmiyorum
48316ELIZAN umutsuzanne_34 Benim ev komple yun hali . 7 8 kere rahat yikattim buyuk supurgrden sonra robot supurge calistirdim oyle oyle gecti ama 1 bucuk seneyi buldu tabi bitmesi.
Halimea umutsuzanne_34 benim bütün halılarım pamuklu yeni evliyken surekli silerdim yine gitmezki dökülürdü. Kurutmays verdim birdaha dökmedi.