3 ay 15 günlük bebeğimin kucağıma aldığım zaman kafası hep sağ tarafa düşüyor. Biliyorum daha küçük kafasını dikde yavaş yavaş tutmaya çalışıyor. Annem farketti bugün hep bir tarafa düşürüyor dedi. Acaba normal midir? Pazartesi götüreceğim yine doktoruna.