Bebegim 2 aylık dun gece surekli agladi 12 ye kadar 12 de uyudu sabah uyandık iyiydi falan ama suan gene başladı surekli agliyo karnini doyuruyorum agliyo altini alirken hele kiyamet kopuyo asla oyle yapmazdi hasta falan mi diye merak ediyorum atesi de yok yoksa normal mi hani 2 ay atagi falan bisiler diyolardi sebepsz agliyo sizde nasildi