elif2504 Bizde doğduğundan beri atopim ciltliyiz bize en iyisi lo roche posay önerdi onu kullanıyoruz çok memnunuz
NilMomm _mommm uygun canım kullanabilirsiniz. Yoğun nemlendirme etkili olduğu için kullanıyoruz bizde. Bazen ben bile kullanıyorum valla 😝
Yigitmiray38 NilMomm linkini yada resmini atabilir misiniz? Bi sürü bioderma çıkıyo da nemlendirme için hangisi