Fatmakra Pis kan birikmesi diye bir şey yok, şişkinliğiniz ödemdendir. Regl kanaması rahimdeki endometrium tabakasının atılması ile olur ama o tabakanın oluşması için önce hormonlarınızın eski haline dönmesi ve yumurtlama döngünüzün başlaması gerekir. Emzirmek bu döngüye girişi geciktirir. Girdiğinizde de zaten adet olursunuz. Adet olmadığınız için kilo almazsınız kısacası ya da pis kan birikmez.
Hamilelik ve sonrasındaki hormonal değişimler ödem tutmayı ve bağırsaklarda gazı tetikler. Şeker, tuz , beyaz undan uzak durup yemeklerde zerdeçal kullanın 1-2 gün ve bol su tüketin. Şişliğiniz iner.