Dnzkizi Merhaba anneler. Bebegim 8 ay 15 günlük, son zamanlar gece aglayarak bir uyaniyor yarim saat zor susturuyorum emmek istemiyo kucaga aliyoz yok salliyoz yok zor sakinlestiriyoruz. Neden boyle oluyor bileniniz varmi yada yasayan varmi bu durumu
Alya__ela Dnzkizi 9 ay 8 gunluk olduk bizde de o donem oyle olmuştu ama sebebini bilmiyorum..zamanla unuttu🙄
Mineebd Dnzkizi aynısını bende yaşadım. Kendiliğinden geçti 1 hafta 10 gün içinde.. sebebini bilmiyorum hiç ama 🤷🏻♀️
myangel Dnzkizi benim kızım da 8 ay 21 günlük. Aynı dediğiniz gibi ağlayarak uyanmalar huysuzluk memnuniyetsizlik ve devamında nezle gibi oldu. Dün dişi çıktı biraz düzeldi şimdi
ElisAsk Dnzkizi benım kızımda 7 ay 23 günlük gece sürekli ağlıyordu ama gözleride kapalı şekilde 2 hafta çok yoğundu ağlaması şuan biraz düzelme var diş mi çıkarıyor diye düşünüyorum ama hala tık yok. Ha bide uyuklu kalkıp oturuyor mızmızlanıp yine uzanıyor
Sunay Bende yasadım megerse dişmiş ama gazda olabiliyo yada meme emsede uyudugug ıcın emmıyo bu seferr doymuyo hıc bellı olmuyo bazende atak zamanşarı oluyomusnya oda olabilir yasıyorz bizede onlar öğretiyor valla annelik cok zor Allah yardımcımız olsun annemi daha iyi anlıyorum..