Gzd_erclk Avşa’ya gidicez bayramda bebeğimle denize girebilir miyim sizce? Doktorlar hayır diyor ama giren çok anne var deneyimleriniz neler?
hemsirebianneee Gzd_erclk doktorunu hayır demişse bence riske atmayın. Enfeksiyon falan kaparsa sonraki süreç daha sıkıntılı. Zaten çok küçük onun için zararlı şuan
bambiii Gzd_erclk bence zor biz tatildeyiz kızım 6 aylık denize havuza çıkartıp tekrar kurut giydir o sıra zaten cocuk üşüyor bilmiyorum 2 ay cok ama coook küçük.
Sedaalya Gzd_erclk Kesinlikle sokmayın denize. Aşıları falan bile tam değil bebeğin enfeksiyon kapma riski çok yüksek
Deletedmom_14 Gzd_erclk bebeğimle ilk tatilimiz 3 aylıkkendi. Ben denize sokmadım, daha çok küçük aşıları tam değil, riskli yani.