Benim kızım 3,5 aylık iken tutmuştu philips aventi ama benim tavsiyem ilk 3 ay vermeyin zaten kendilerini güvende hissetmek için bile emmek isteyebiliyorlar. Sürekli emince gelişimi kilo alımı da çok iyi oluyor . Benim kızımda ilk 3 ay yapışık gibiydi benimle ama 4. Ayında hemen değişti.