yusufmertmom Kızlar esleriniz başladı mı ilişik kesmeye? Biz batıya gideceğiz nasipse ama önce batı gelsin denildi boş boş bekletiyorlar. Birde bu yol harcına zam gelecekmiş o yüzden de kesmiyorlarmis bilgisi olan var mı, 🥰
Zhnce yusufmertmom polis değilde asker için soyliym normalde 25 27 arası ilişik kesilecekti %61 zam muhabbeti varmis harcırah icin komisyondan gecmiş meclisten geçmesi bekleniyormus o sebeple ayın 4une ertelenmiş Oyle olunca 10 gün kadar bi bekleme süresi oldu bizim için de 😊 Aman yükselsin de varsın süre uzasın ya
yusufmertmom ecem1809 evet evet çok saçma bayram öncesi bekliyoruz yaa. Zam ne zaman olacak bilginiz var mı
Miraykizilkaya01 Bizde kesmedk daha canım bekliyoruz temmuz 18′ine kadar süre var o zaman kesecez hem dediğiniz gibi zam olayı var o yüzden bekliyoruz şimdilik Osmaniye’den Siirt’e gidecez gönüllü ikinci şark görevimiz
yusufmertmom Miraykizilkaya01 zam ne zaman belli olur ki böyle ne zamana kadar bekliycez ya. Biz evi falan tuttuk son dk bu çıktı 🤦🏽♀️
Zhnce yusufmertmom bu ay sonu zam oranı belli olursa muhtemelen sizinde öyle olacak Çünkü Gazetede okudum ilişik kesilirse ve zam olursa ilişik kesenler bu zamdan faydalanamayacakmis O yüzden ilişik kesme olayını bekletiyorlar batidakiler
Zhnce Tortilla_ yok oda ertelendi diye söyledi esim Bizde doğudan batıya gidicez 27 diye biliyorduk Simdi bu zam olayı olunca batı ne kadar ertelendiyse doğuda o kadar ertelenir dedi esim dün
yusufmertmom Zhnce evet şuan keserden zamdan önce faydalanılmıyor ama kestirmiyorda zaten zam istemeyen de çok
Tortilla_ Zhnce Bizde evi tuttuk . Sağolsun Temmuz da verirsiniz kirayı depozitoyu dedi ama Suan ki kiradaki evimi de polis biri tuttu. Bizim çıkmamızı bekliyor 🥲 Nasıl olacak bilmiyorum
ecem1809 Bizde Hakkari’ye gideceğiz İstanbul’dan . Yüksekova polis lojmanlarını zorunlu kılmışlar duyumlarımıza göre 👌geç olsun güç olmasın inşallah güzel olur her şey