Kplnnn aynısı bende de oluyor dönem dönem artıyor.Doktorum bana momesalic diye bir krem verdi ohhh be dunya varmış dedim.Felaket kaşınıyordu kanattigim zamanları bilirim kupkuru olurdu.Doktor bana bunun bir çeşit egzama olduğunu,geçmeyeceğini, bulaşıcı olmadığını söyledi.Kremden çok memnun kaldım ben