Zeynepalya_ve_annesi onun için senede 2 kereden fazla oluyorsa başka bir hastalıktan olabiliyormuş canim bana doktorun sorduklarından dolayı biliyorum, istersen bir doktora git, benim de olmuştu kulaklarımın içine kadar yara oldu fakültede yatış yapmışlardı, yemek asla yiyemiyordum ağzımın içini komple kaplamıştı serum veriliyordu birde sıcak süt içebiliyordum sadece sonra kortizon yapıp çıkartmışlardı beni, daha sonra olmadı öyle çok şükür