eylulada28 bilmiyorum ama üstte kalsın.
Bide ben sapsarı doğmuşum gör bebeklik fotolarını bildiğin sarı, ergenlikte bi karardım ve tüy problemim başladı yetişkin olana kadar lazer vs tam kurtuldum dedim biten tüylerim hamilelikte tekrar fazlasıyla çıktı ve hala çekiyorum. Yani çok değişecekler büyüyene kadar yokken var oluyorsa varken de yok olabilir ve inşallah dökülür..