Annelerim merhaba bebeğim 7 aylık. 1 aydir ek gıda ufak ufak verdim meyve ve çorba şeklinde. Bu ay doktorumuz şöyle bir liste verdi ve günü 5 öğüne böldü
Kahvaltı
Yoğurt meyve
Kıymalı sebze yemeği yada kurubaklagil
Anne sütü
Anne sütü
Şimdi size sormak istediğim şey birincisi kahvaltıyı nasıl veriyorsunuz oğlum şuan pirinç bile yemiyor atıyor ağzından herşey püre olsun istiyor ağzını açmıyordu ancak püre olduğunda yemeye başladı.Ama şimdi Yumurta peynir pekmez meyve falan var kahvaltıda hepsini bulamaç gibi mi yapmalıyım yada nasıl vermeliyim?
İkinci sorum günde iki öğün anne sütü var listede bu bana çok az geldi sadece bu kadar mı vericem yoksa yemekten sonra memeyi gene vereyim mi ?
Son sorum bu aydaki bebeklerinizi kaç saatte bir besliyorsunuz benim oğlum şuan 3 saatte bir besleniyor gece çok sık kalkıp emiyor bu süreyi uzatmalimiyim?
Şimdiden okuyup cevap veren annelere teşekkürler 🌺