Mother42 Öncelikle hiçbir bebekle asla kıyaslama için yazmıyorum ama çevremde hiç bebeği olan yok o yüzden kızımın boyu kg akranlarıyla nasıl diye merak ettiğimden yazıyorum 🙅♀️
Srpmzcn19 Mother42 18 aylık kızım, yaklaşık 1 buçuk ay önce tartıldığında 11.5 du kilosu 86 cm de boyu
Busranehirmila Mother42 kızım 23 aylık 12 kg boyuna uzun zamandır bakmadık 2 yaşında kontrole gideceğiz. Yaşıtlarına göre normal sanırım bazı arkadaşlarım iri diyor fakat değil bence ama minyon da değil. Arkadaşımın kızı da 22 aylık 10 kg şuan. Kıyas için değil de hani ertafınızda çocuk olmadığı için yazdım
Bsrsyy94 Mother42 şişman olanlar yazmış baktımda canım ben kızımın kilosunu söyleyeyimde için rahat etsin😄 22 aylık 11,5 kilo 90cm
Baby93 Pamukhanim iyi diyor canım boyu uzun olduğu için kilosunu göstermiyor çok şükür sağlıklıyız ama 2gğndğr azı dişlerimiz çıkıyor ishal huysuzluk üzerine pişik olduk yemek yemiyor zor geçiyor 2 gündür 😥
Miyonunannesi Kızım 23 aylık 12.8 hğncel kilosu boyu 87 geliyo canım ve cok ideal bana göre şişman bebek kilolu olan bebek iyidir saglıklıdır algısı cok sacma gelıyo bnaa dogdugundan bu yana sadecesaglıgına odaklandım
Rika Bsrsyy94 yukarda kilosunu yazmis annelerin bebegine sisman ya da sisko derseniz hakaret etmis olursunuz kucucuk bebeklere. Beni ilgilendiren kismi sizi bilinclendirmek olabilir.
Bsrsyy94 Rika şişman zayıf kelimeleri sıfattır ‘hakaret’ değil. Neyseki sizin gibi bir insandan bilinçlenecek kadar düşmedim 😉