Arkadaşlar kakada amip pozitif çıktı alerjen de pozitif yani elimizde kakada amip dizanteri mevcut başına gelen ve atlatan var mı kaka ne zaman normale dönüyor geçen hafta 3 gün hastanede yattık sıvı kaybından kaynaklı kusma ve ishal olduğu için beslememedi hastanede de hiç emmedi nerdeyse sonrasında kakada amip negatif çıktı ve çıkışımız verildi ama evde flagly ve maflor içmeye devam ettik dün kontrole gittik çok az kilo aldığını söyledi doktor mama ya başlayacaktı ben sütümün geldiğini söylediğim için biraz daha bekleyelim dedi kakasında mukus hala devam ettiği için gaita testi yapılacak dün kaka yapmadığı için veremedik pazartesiye kaldı maalesef birde normalde eskiden tedavi olmadan günde yaklaşık He bez açışımda kaka yapardı ve sık değiştirirdim şimdi en azından 3 e düştü maksimum 4 kaka ama idrar da az yapıyor ve kokulu doktor beslenemediğini söyledi ama 2 saate bir bugüne kadar nasıl emdiyse aynı şekilde emiyor anlam veremiyorum kaka ne zaman normale döner kilo alımı neden yavaş anlamıyorum sadece anne sütüyle besleniyor ve bebeğim 4 aylık