asbek inatlaşıyormusunuz sizin istediğiniz zamanda uyusun sizin istediğiniz zamanda zorla yemek yesin gibi arada ilgi yoklaması her bebek için normal aslında ama benimde ilk oğlum maalesef 8 ay inanılmaz ağlamalı inat diyordum ama sonradan anladımki kendim yaptım aman istediğim zaman uyusun rutini şaşmasın aman istediğim saatte yesin düzeni bozulmasın zorladıkça da hergün arttı şuan tabiki ağlama her bebekte var yine arada ilgi kontrolü yapıyor geliyor sarılıyor VS ama kendi kendine de artık avunuyor maalesef tek sıkıntısı sevmediği insanı da asla sevmiyor onda da vardır Bi bildiği diyorum yapacak bişey yok ve bir iki gündür şu dikkatimi çekiyor uykularını eskisinden daha huzurlu ve daha verimli uyuyor Bi deneyin derim 😊