Kızlar 5 ay 20 günlük oğlum normalde 6 ölçek mama yiyordu 7ye geçmesi gerekirken aksine 5e düştü bazen 3-4 olduğuda oluyor. 15-20 gündür böyle iştahı azaldı. Tam toparlandı kilo aldı derken iştahı azaldı kilo vericek diye korkuyorum. Sizce neden böyle? Başına gelen var mı? Sıcaklardan mı acaba? Diş desem görünürde bişey yok diş aşağıda duruyor baya. Ateş desen yok. Ağız salyası 2 aydır var ne bulsa ağzına götürmesi de öyle 2-3 aydır sürüyor. Ama 15-20 gündür 3-4 ölçek mama yiyor hep. Sizce ne yapmalıyım? Niye böyle olmuş olabilir?