Deletedmom_1 Bebeğim kafası sivri bir şekilde doğdu her geçen gün sivrileşiyor ne yapmalıyım böyle olup sonra düzelen var mı şu düz kafa yastıklarını kullansam daha da sivrileşir mi kafası anneler resme bakar mısınız 😔 https://www.hizliresim.com/cog1030
Kidssim Deletedmom_1 canım hiç endişelen me benim bebeğim de doğduğunda öyleydi yaklaşık 2 aya düzeldi daha da sivriydi hatta o yastıklar düz kafalar için zaten alsan da işe yaramaz
Ayse01_ Deletedmom_1 doğumdan kaynaklı bu tür durumlar oluyor bence bir doktoruna sorun fakat sorun yapmayın düzelir tek tarafa yatırmayın düz yatırın şekillensin
Karauzumum Küçümsemeyin kesinlikle. Yeğenimin kafasının arkası ve alnı böyleydi. Skofasefali teşhisi kondu erken teşhis edilmediği için 17 aylıkken büyük bir kafatası ameliyatı oldu. Çok çocuk dr larına götürdük hiçbiri bilemedi.
Anna04 Deletedmom_1 ınternette takıp ettıgım bı annenın kızındada bu sorun olmus su an duzelmıs kafa yastıgı var ya e bebekte falanda satılıyır ondan kullandı bilginize umarım düzelir
Karauzumum Deletedmom_1 sezaryen mi oldu? Bizimki kanala giremedi. Bıngıldak anne karnında kapanmış çünkü. Kafa öne arkaya büyümeye başlamış
Karauzumum Deletedmom_1 korkmayın. Rabbim korktuğumuza uğratmasın. Ama peşini de bırakmayın. İçiniz rahat etsin. İnşaallah hiçbirşeyi yoktur
Deletedmom_1 Karauzumum sezeryan oldu ama 7 cm açılma sonrası acil sezeryan oldu yani normal doğumdan döndü
Deletedmom_1 Karauzumum daha bıngıldakları açık bebeğimin ama kanalda çok uzun bekledi sancılarım gelmedi son anda sezeryana alındı dışkısını yutunca
S_x_w Deletedmom_1 benim çocuklarımın kafa şekilde böyle oluyor..kilo aldıkça kafa büyüdükçe düzeliyor..hemen endişe etmeyin tabi ki çocuk dr unuza kontrole gittiğinizde bahsedin ama bence bir sorun yok gibi
Kbracnar Deletedmom_1 benim bebeğimde öyleydi sonra düzeldi kafa şekli oturdu korkulacak bir durum değil içinizi rahat edecekse bir doktora gösterebilirsiniz
Melekce Deletedmom_1 benim oğlumun kafa yapısı böyle ve genetik diye dusuniyorum düzelmedi ama bir hoşuma gidiyor ki görende diyor kafa yapısı çok güzel maşallah diye bence genetik olabilir sizinde. 😊