Ya kızlar ilk bebeğim ve 6. Ayda başladk ek gıdaya tadım ve 3 gün kuralı derken 7 ayına girdi ve ben. Sadece bir öğün veriyodum ama artık bezi o kadar dolmuyo ve idrarının rengi baya koyu doymuyomudur kaç öğün vereyim ya bu gün sabah kahvaltısında adece yarım yumurta sarısı yedirdim ve gönceki gibi emmiyoda doymamış olabilirmi??😯😯