melrosee ya bizimde aynen anlattığınız gibi iştah kaybı ve ateş dışında bir şey yok. Memleketteyim zaten o yüzden hastaneye de götürmek istemiyorum vakalar çok artmış birde çocuklarda salgın varmış. Perşembe günü Allah’ın izniyle uçak yolculuğu yapacağım oğlumla, işte bu ateş beni korkutuyor bende calpol veriyorum. O zaman bu akşam bide dolven vereyim inşallah bizimde iner birdaha çıkmaz ya.