Minnakordek aajakaq dün zibinla bugün uzun kolla yarına Allah büyük gerçi benimki büyük sen uzun kollu ince penye giydir bence gerci yaşadığın şehir neresi adana mersin Antalya tarafında dön atlet bile fazla gelir
leopar aajakaq 1 yaşında olan kızıma bile uzun kollu giydiriyorum zıbın bence sizde öyle giydirin daha çok küçük vücut ısısı önemli 🙏🏻
2minnosannesi0 Oglum haziran kizim Ağustos doğumlu ikisini de kisa kollu zıbın bi de altla gezdiriyodum yasadigim yerler sicak oldugu icin bazen tek zibin bile oluyodu
Dlshnn3 Gündüz dışarı çıkarken kısa şortlu kısa kollu tulum giydiriyorum evde de zıbınla duruyor akşam olunca altına uzun penye giydiriyorum üstünü de örtmüyorum istanbulda yaşıyoruz 23 günlük