Merhaba kızlar.. bebeğim 5 aylık. Kan damlası kullanmam gerekiyor ama kafamda deli sorular 🤦🏻♀️ Sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum çünkü içinde toksik madde olan paraben var. Özel olarak eczaneden sidefer aldım ama doktorum kan değerlerini asla yükseltmeyeceğini söyledi illa sağlık ocağının verdiği vegaferon yada ferrum damlayı kullanmam gerekiyormuş. Siz özel olarak hangi damlaları kullandınız ve Demir depolarını doldurmada işe yaram Demir damlası markasını paylaşır mısınız? Teşekkürler 🙏