Sedaekrem Kızlar kahvaltımız bıraz uzun suruyor ben doger ogunu ıcın kahvaltıya baslama saatınımı bıtıs saatınımı baz almalıyım sız nasıl yapıyorsunuz ornegın 7.00 de kahvaltı baslıyor 8 de bitıyor yavas yıyınce