NohudunAnnesi
Bizde öyleydik 5.50-6 gibi kalkardı
Tek uykuya düşürdüm . Kesinlikle sizde öyle yapın. Uykuları daha güzel oluyor. Şimdi 8-8.30 da kalkıyor
Bu arada doğduğundan beri akşam 9 da uyur. Bu düzen değişmedi . Sabah erken kalkmaları olmaya başlayınca tek uykuya düşürdüm 2 haftadır tek uyku uyuyor şuan 16 aylık , . Düzene girdi yani şükür