Kızlar merhaba. Bebeğim 37 günlük 2-3 saatte bir 60 cc mama veriyorum sütüm çok az bazen emiyor bazen emmiyor meme de ağlıyor neden bilmiyorum. Şimdi sorum şu sizce 60 cc mama az mı bazen doymuyor ağlıyor. Bi ara doktor dedi çok hızlı kilo almış azaltın dedi saatlere yaymaya çalıştım aralar da emzirdim sütüm çok çok az olduğu için olmadı sonra gittiğim doktor doğum kilosuna göre 200 gr eksik dedi. Şimdi 2 saatte bir 60 cc veriyorum. Sizler ne kadar veriyorsunuz. Nasıl yapmalıyım bi akıl verin lütfen🥺