Alparslan_bebis Bebeğim 6700 kilo 4 numara goon bebek bezi kullanıyorum yanlardan sızdırma yapıyor siz hangi marka kullanıyorsunuz
JackDaniels Alparslan_bebis Doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hiç sızdırmadı. Zamanında değşştirmek ve lastiklerini açmak önemli ama😂
AkademiikAnne Alparslan_bebis Sleepy 4 Numara külot bez gece de gece bezi kullanıyoruz çok memnunuz. Cırtlı bezide güzeldi fakat ayakları çok hareketli olduğu için bez biraz daha genişliyordu ama külot bezde yaşamadık öyle bir sorun
nazgokce Baby turco külot bez kullanıyorum 4 numara çok memnunum ne kullandımsa hep sızdırıyordu şimdi öyle bi sorunumuz kalmadı çok şükür
Neslim123 Alparslan_bebis prima care hiç bir şekilde sızdırmıyor diğer bezlere göre biraz pahalı ama bu konuda bence değer