MelinayAsel29 Yuzm3 kursu için tahlil nerede çıkartabilirim en erken tabi ki özel hastanede sorum aslında şu pendikte en uyguna neresi
Erii99 MelinayAsel29 ben bir hafta önce 5 yaşındaki oglum için araştırmıştım ilk saglık Ocagına gittim orda yapamayız dendi sonra yüzme kursunda 37 TL ye yaptırdım bir gün sonra cıktı mutlaka vardır yüzme kursunda bir sorun (küçükköyde yaptırdım)
bambiii MelinayAsel29 sağlık ocağı vermiyor mu? Birde kendiniz için mi yüzme kursu pendikte mi? Bebeğiniz için mi?
MelinayAsel29 bambiii oğlum için p3ndikte oturuyorum ama tuzla kafkaledekine gönderecektim hepatit testleri hemen çıkmıyormuş zaten yattı bizim iş. Bugüne yetişebilseydi akşama kayıt yatırabilirdim . Kontenjan yarına dolmuş olur zaten
bambiii MelinayAsel29 ben tuzlada oturuyorum kışın bebeğim için araştırayım orayı. Keşke yetişebilseydi:(
MelinayAsel29 bambiii pendikte Minikids jimlastik diye bi yer varmış arkadaş söyledi de araştırmadım henüz videolarda birebir ilgileniliyor gözüküyor 3 yaş alıyorlarmış bize uymadı yaş. 8 seans 700 tl imis