Busraygtt 1,5 yaşındaki kızımda işitme kaybı çıktı 2 kulakta cihaz aldık ama çok zorlanıyoruz takmak istemiyo çıkarıo atıyo aynı durumu veya benzeri durumu yaşayanlar var mı acaba önerilerinizi bekliyorum
Mrv42 Busraygtt ben küçükken öyleydim normal alıştıracaksınız tak o çıkartınca sen yine takacaksınız o alışana kadar yani anlata anlata alışır zamanla