Sevgili anneler bebeğim 8 aylık ve yaklaşık bir buçuk aydık sabah 5 ten sonra sürekli uyanıyor. Yani daha doğrusu ağlıyor uykusunda. Geri uyutuyorum 20 dk sonra falan yine uyanıyor. İki saat bu şekilde ilerliyoruz sonra tamamıyla uyanıyor kalkıyoruz. Bu durumu yaşayan var mı ? Geçici bir süreç mi? Ne yapmalıyım? Öneriniz var mı ?