Bebeğim neredeyse 9 aylık olmak üzere.
Bu aralar çok salyalandı ağzı.
Şu iki gündür ek gıdaya iştahsızlık ve çok hafif ateşi de var.
Normalde mız mızlanan bir bebek değildir. Ama bu ara durup durup mızmızlanıp sonra gülüyor.
Tetagil vermeye çalışıyorum tadını sevmiyor
Diş etlerine sürünce ağlıyor.
Bunların dışında bir öksürük vs bir şey yok.
Mamayı güzel içiyor.
Sürekli bizi ısırmaya çalışıyor
Elleri hep ağzında mızıldanıyor
Alt iki dişi rahat çıkmıştı.